Willert Multiservice
Patrick Willert
Åbningstider
Mandag |
DØGNÅBENT |
Tirsdag |
DØGNÅBENT |
Onsdag |
DØGNÅBENT |
Torsdag |
DØGNÅBENT |
Fredag |
DØGNÅBENT |
Lørdag |
DØGNÅBENT |
Søndag |
DØGNÅBENT |
Byggetilbuds forpligtelser
Vi sletter aldrig bedømmelser for udført arbejde. Hverken positive eller negative.
Hvis et firma skifter navn eller CVR-nr, vil bedømmelserne altid følge med.
Vi verificerer alle nye firmaer med personlige facebook-konti, eller deres hjemmesider. På den måde kan et firma ikke tilmelde sig to gange.
Besvarelse fra Willert Multiservice
Hej Ümit Jeg er ked af din oplevelse. Du fik et tilbud på at få fjernet de daværende klinker og sat nye op, da de var fjernet var faldet ikke rigtigt på det originale gulv eftersom du ønskede unidrain. Derfor støbte vi et nyt klaplag med fald til unidrain og original rist som du ønskede at beholde. Selvom støbning af nyt klaplag ikke var med i tilbuddet, valgte vi alligevel at gøre det uden merpris for dig da vi går op i kundetilfredshed. Vores murer var desværre ramt af sygdom, men det er vi bestemt ikke herre over desværre, det gav lidt travlhed, da kalenderen i forvejen var godt booket med opgaver der var aftalt før dig. Så nej vi tog ikke nogen opgaver ind imens vi var igang hos dig. Jeg undskylder selvfølgelig for min chefs arbejdslyst som måske kan virke voldsomt når han bare gerne vil igang før tid. Jeg syntes du skal holde dig til sandheden i stedet for at beskylde os for at lave ulovligheder. Din vvs'er mener ikke forhøjeren i risten er lovlig selvom denne er VA godkendt. Selvom du har haft en elektrikker ude og afmontere lamper inden opstart hvor han kunne se længden på ledningen som skulle igennem flisen valgte han alligevel ikke at forlænge den. Hvilket betød at denne blev for kort efter vi monterede flisen Så nej vi laver intet ulovligt! Vi kunne desværre ikke blive færdig med opgaven, da vi manglede fliser, så vi aftalte at vi kom og lavede det færdigt, når fliserne kom hjem. Men vi nåede at få badeværelset så meget færdigt at vvs'er kunne montere sanitet så du kunne bruge badeværelset. Men dette ønskede de ikke, da de havde som princip at skulle være de sidste på opgaven og ville følge tidsplanen slavisk uden nogen form for undtagelser. Et par dage inden fliserne kom hjem fra Sverige begynder du at skrive at du ville have en ny murer på og at faldet åbenbart ikke var som du mente det skulle være, og dermed mente at vi skulle brække alt ned og starte forfra selvom vi var 80 % færdige. Med dit nye badeværelse. Du skriver til os at vi skal komme og afleverer fliserne, som du selvfølgelig har betalt for, hvilket vi selvfølgelig gjorde. Vi valgte at kører over med dem til dig lørdag d. 24.2 24. Så servicen syntes jeg godt vi kan være bekendt. Du skriver til os at du har fundet en anden murer til opgaven og derfor bryder samarbejdet med os. Men jeg vil ikke gå yderligere ind i sagen, da den er indsendt til inkasso. God aften Hilsen Kira Kundesupport. Willert Multiservice - Entreprenør & Murerforretning