Sjællands Bygnings Service
Healing Power
Besvarelse fra Sjællands Bygnings Service
Vi aftalte at lave opgaven hvorefter formanden for denne meget lille og rodet ejendom tog paa ferie. Men de oplysninger vi havede paa netvearks kablet var ikke de rigtige. Derfor blev opgaven aldrig lavet og vi mistede kontakten til hinanden.Derefter begynder han at rykke for betalingen, første gang to timer efter han er færdig. Han får at vide at vi skal have en regning, den skal så ind til administrationen og derefter godkendes af bestyrelsen, så omkring en uge så skulle pengene være der.
Allerede efter to dage begynder jeg at modtage trusler på sms og han tager ind til administrationen hvor han nu skriftligt af dem er blevet bedt om ikke at komme mere, men kun kontakte dem pr mail eller telefon, da han også opførte sig truende overfor medarbejdere derinde.
Så vil på det kraftigste anbefale at man undlader at have noget med dette firma og Erik Nikolajsen at gøre.
Her er et lille udpluk af de sms' er han har sendt. Dette kan naturligvis både verificeres og fremvises ved ønske.
1.Du er jo helt syg i hovedet, regningen er allerede sendt til bestyrelsen din idiot.
2.Derudover vil vi gøre alt for at få dig fyret for du er jo en NAR, ja en kæmpe nar.
3.Vi har kontaktet to advokater og vil kræve erstatning mod dig.
4. du er en løgner og en falsk person.
5.Fuck dig, du er syg.
6.og er der flere problemer med jer, så tager vi alle jeres tagrender ned din lede nar.
Dette var blot et lille udpluk af de fine sprogblomster der kom fra den gode Erik, da han efter to dage ikke havde fået penge for det arbejde det havde taget han over et halvt år at få udført!
Besvarelse fra Sjællands Bygnings Service
Vi sendte en slut regning til denne kundes bolig administration og fik alle vores penge indbetalt med det samme.Besvarelse fra Sjællands Bygnings Service
Vi sendte en slut regning til denne kundes bolig administration og fik alle vores penge indbetalt med det samme.Besvarelse fra Sjællands Bygnings Service
Man modtager ikke sit depositum tilbage hvis man booker flere tider. Og vores arbejdere ikke kan komme Ind og arbejde, Gentagne gange skete dette hos denne bolig forening.Besvarelse fra Sjællands Bygnings Service
Man modtager ikke sit depositum tilbage hvis man booker flere tider. Og vores arbejdere ikke kan komme Ind og arbejde, Gentagne gange skete dette hos denne bolig forening.Besvarelse fra Sjællands Bygnings Service
Vi har skiftet telefon nummer og email ved indgangen til 2017. fik ikke genoptaget kontakten selv on vi har oplyst Alle nye og gamle kunder om skiftet. Denne boligforenings formand tog paa ferie. Men de oplysninger vi havede paa netvearks kablet var ikke de rigtige. Derfor blev opgaven aldrig lavet og vi mistede kontakten til hinanden.Besvarelse fra Sjællands Bygnings Service
Vi har skiftet telefon nummer og email ved indgangen til 2017. fik ikke genoptaget kontakten selv on vi har oplyst Alle nye og gamle kunder om skiftet. Denne boligforenings formand tog paa ferie. Men de oplysninger vi havede paa netvearks kablet var ikke de rigtige. Derfor blev opgaven aldrig lavet og vi mistede kontakten til hinanden.Besvarelse fra Sjællands Bygnings Service
Vi takker for den varme anbefaling.Besvarelse fra Sjællands Bygnings Service
Vi takker for den varme anbefaling.For et halvt år siden fik jeg et tilbud på maling af udhæng på et par kviste, som jeg accepterede.
Mere end 20 gange har jeg rykket for, hvornår der sker noget. Når der endelig blev svaret var det med at de lige havde travlt, men at jeg er i køen, at de kunne komme forbi og lægge stiger og male på en solvejrsdag, vores maler bor tæt ved dig og kan aftale med dig om at gå i gang straks etc. Intet er sket nu efter et halvt år.
Besvarelse fra Sjællands Bygnings Service
Denne kunde blev ved med at ringe til os uge efter uge, selv om vi fortalte ham at, vi den gang ikke have en ledig tid 6md. Frem.Besvarelse fra Sjællands Bygnings Service
Denne kunde blev ved med at ringe til os uge efter uge, selv om vi fortalte ham at, vi den gang ikke have en ledig tid 6md. Frem.Besvarelse fra Sjællands Bygnings Service
Vi fandt ud af at vi ikke ville arbejde for denne kunde da de selv ville lave der meste af arbejdet selv og deltage I at arbejde.Besvarelse fra Sjællands Bygnings Service
Vi fandt ud af at vi ikke ville arbejde for denne kunde da de selv ville lave der meste af arbejdet selv og deltage I at arbejde.Besvarelse fra Sjællands Bygnings Service
Denne kunde skulle selv monterer en ekstra filter rist. Derfor er der ingen garanti. Denne kunde have ansat sin mor til at skulle tilse opgaven. Og tilsidst ville vi ikke mere da denne kunde konstant ikke overholdt maal og aftaler.Besvarelse fra Sjællands Bygnings Service
Denne kunde skulle selv monterer en ekstra filter rist. Derfor er der ingen garanti. Denne kunde have ansat sin mor til at skulle tilse opgaven. Og tilsidst ville vi ikke mere da denne kunde konstant ikke overholdt maal og aftaler.Besvarelse fra Sjællands Bygnings Service
Tak for den fine anmeldelseBesvarelse fra Sjællands Bygnings Service
Tak for den fine anmeldelseBesvarelse fra Sjællands Bygnings Service
Denne anbefaling kan vi ikke modtage da vi ikke har lavet nogen opgave for denne kunde.Besvarelse fra Sjællands Bygnings Service
Denne anbefaling kan vi ikke modtage da vi ikke har lavet nogen opgave for denne kunde.Kategorier
Portfolio
Christiansborg slot.Denne opgave udførte SBS akustic dæmpning af salen på Christiansborg slot. Desuden har SBS udført byggetilsyn og udførelse af murer arbejder på Slottet. |
25 år med byggeriVi kan bygge enhver opgave vi siger ja til. |
Ejerforening 2017 AprilEfter Københavns Kommune har leveret en ny gård og gravet den gamle gård op til mere en 120 ejerlejligheder. Blev vi i SBS af ejerforening bedt om, at lave de fejl og mangler der er fundet ved ejendommes trappe tårn. I forbindelse med renovering leveret af Københavns Kommune. Fase 1 er færdiggjordt og SBS kan starter fase 2 mid april med grave arbejde og reparation for at stoppe vandgennemtrængning varigt, i trappetårn og kælder. |
Åbningstider
Mandag |
06:30 til 17:30 |
Tirsdag |
06:30 til 17:30 |
Onsdag |
06:30 til 17:30 |
Torsdag |
07:30 til 18:30 |
Fredag |
06:30 til 17:30 |
Lørdag |
06:30 til 17:30 |
Søndag |
06:30 til 17:30 |
Byggetilbuds forpligtelser
Vi sletter aldrig bedømmelser for udført arbejde. Hverken positive eller negative.
Hvis et firma skifter navn eller CVR-nr, vil bedømmelserne altid følge med.
Vi verificerer alle nye firmaer med personlige facebook-konti, eller deres hjemmesider. På den måde kan et firma ikke tilmelde sig to gange.
Vælg kategori
- Tømrer
- Murer
- Maler
- VVS
- Elektriker
- Badeværelse
- Anlægsgartner
- Renovering og ombygning (flere faggrupper)
- Arkitekt
- Gulvafslibning
- Nedrivning
- Byggerådgivning
- Glarmester
- Blikkenslager (tagrender, skiffer, kobbertag m.m.)
- Låsesmed
- Brolægning
- Entreprenør / Jord-beton / Fundament
- Facaderenovering
- Microcement / Epoxygulve
- Tagpap
- Tagrens / Fliserens / Facaderens /Tagmaling
- Fugeteknik
- Terrasse (træ)
- Fugtskader / svamp
- Gartner (lugning, hækklipning, vedligehold)
- Gulvbelægning
- Handymand
- Isolering
- Kloakarbejde
- Gulvstøbning
- Diamantskæring
- Hegn, stakit og porte
- Smedearbejde
- Snedkerarbejde (inventar m.m.)
- Spartling
- Stilladsopsætning
- Skorstene, Pejse, Brændeovne
- Ventilation
- Køleteknik (i bygninger og anlæg)
Eller
Nulstil dit password
Indtast din email for at få tilsendt et link du kan bruge til at nulstille dit password med.
Besvarelse fra Sjællands Bygnings Service
Vi aftalte at lave opgaven hvorefter formanden for denne meget lille og rodet ejendom tog paa ferie. Men de oplysninger vi havede paa netvearks kablet var ikke de rigtige. Derfor blev opgaven aldrig lavet og vi mistede kontakten til hinanden.