unknown
Hans-Henrik Steffensen
Hans-Henrik Ste…
6.4
(9 bedømmelser)
4
31-10-2016
ok ser pæn ud.
5
05-02-2015
Hans-Henrik Steffensen er en meget samvittighedsfuld og behagelig person, der har udført arbejdet meget tilfredsstillende.
Sofie
Givet for opgaven:
Renovering og ombygning (flere faggrupper)
5
15-09-2014
Sofie Givet for opgaven:
Renovering og ombygning (flere faggrupper)
1
12-08-2014
Truende adfærd via SMS og EMAIL -
Dybt forarget og skuffet.
Pinligt hvordan man kan opføre sig overfor sin kunde.
Jeg håber aldrig i mit liv at få mere at gøre med manden - Vil ikke anbefale ham til nogen andre end dem som forventer klamhuggeri.
Dybt forarget og skuffet.
Pinligt hvordan man kan opføre sig overfor sin kunde.
Jeg håber aldrig i mit liv at få mere at gøre med manden - Vil ikke anbefale ham til nogen andre end dem som forventer klamhuggeri.
Besvarelse fra Hans-Henrik Steffensen
Der er tale om at kunden ikke betaler som aftalt og konstant kom med dårlige undskyldninger for betaling. Dette medførte selvfølgelig at arbejdet derfor ikke blev færdiggjort.5
03-08-2014
Vi er fuldt tilfredse med vores fine nymalede gavl
1
15-06-2014
Havefliser er ikke lagt som en fagmand ville have gjort det. Trappen er heller ikke udført rigtigt. Har ikke overholdt sine aftaler, og er ikke udført af en fagmand- han er selvlært handymand. Han er stoppet midt i projektet da det blev tydeligt at han ikke kunne afslutte opgaven tilfredsstillende, til trods for a conto udbetaling. Kan ikke anbefales til kunder der vil have udført ordentligt håndværk.
Besvarelse fra Hans-Henrik Steffensen
Kunden har selv under forløbet ændret opgavens art. Kunden levere fliser i to forskellige tykkelser som gør det meget vanskeligt at lægge. Kunden ønsker flere dage efter at trappen er færdigbygget, at nederste trin skal være lavere, dette indvilligere vii at ændre, samt at vi er indforstået med at rette en skævhed i belægningen. Da kunden selv er medvirkende til at der ændres i tingene, er kunden indforståe med at der går ca. 14 dage inden opgaven genoptages. Efter en uge skriver kunden uden varsel, at vi ikke skal fortsætte med opgaven, hermed har kunden selv afbrudt samarbejdet, og vi har ingen mulighed for at udføre og rette evt. fejl. .Besvarelse fra Hans-Henrik Steffensen
Kunden har selv under forløbet ændret opgavens art. Kunden levere fliser i to forskellige tykkelser som gør det meget vanskeligt at lægge. Kunden ønsker flere dage efter at trappen er færdigbygget, at nederste trin skal være lavere, dette indvilligere vii at ændre, samt at vi er indforstået med at rette en skævhed i belægningen. Da kunden selv er medvirkende til at der ændres i tingene, er kunden indforståe med at der går ca. 14 dage inden opgaven genoptages. Efter en uge skriver kunden uden varsel, at vi ikke skal fortsætte med opgaven, hermed har kunden selv afbrudt samarbejdet, og vi har ingen mulighed for at udføre og rette evt. fejl. .Vinduer og døre
Vis flere bedømmelser
Ingen offentlige bedømmelserGiv bedømmelse
Ingen venneudtalelser at vise
Verificeringer
Kategorier
nummer 279 i kategorien Anlægsgartner
nummer 406 i kategorien Handymand
nummer 118 i kategorien Hegn og porte
nummer 261 i kategorien Isolering
nummer 273 i kategorien Kloak, dræn- og tv-inspektion m.m.
nummer 357 i kategorien Koekkenet
nummer 98 i kategorien Maler
nummer 121 i kategorien Mandskabsudlejning
nummer 71 i kategorien Murer
nummer 348 i kategorien Nedrivning
nummer 51 i kategorien Snerydning
nummer 373 i kategorien Terrasse
nummer 440 i kategorien Tømrer
Gadeledsvej 21, 3400 Hillerød, Denmark
Byggetilbuds forpligtelser
Vi sletter aldrig bedømmelser for udført arbejde. Hverken positive eller negative.
Hvis et firma skifter navn eller CVR-nr, vil bedømmelserne altid følge med.
Vi verificerer alle nye firmaer med personlige facebook-konti, eller deres hjemmesider. På den måde kan et firma ikke tilmelde sig to gange.
Vælg kategori
- Tømrer
- Murer
- Maler
- VVS
- Elektriker
- Badeværelse
- Anlægsgartner
- Renovering og ombygning (flere faggrupper)
- Arkitekt
- Gulvafslibning
- Nedrivning
- Byggerådgivning
- Glarmester
- Blikkenslager (tagrender, skiffer, kobbertag m.m.)
- Låsesmed
- Brolægning
- Entreprenør / Jord-beton / Fundament
- Facaderenovering
- Microcement / Epoxygulve
- Tagpap
- Tagrens / Fliserens / Facaderens /Tagmaling
- Fugeteknik
- Terrasse (træ)
- Fugtskader / svamp
- Gartner (lugning, hækklipning, vedligehold)
- Gulvbelægning
- Handymand
- Isolering
- Kloakarbejde
- Gulvstøbning
- Diamantskæring
- Hegn, stakit og porte
- Smedearbejde
- Snedkerarbejde (inventar m.m.)
- Spartling
- Stilladsopsætning
- Skorstene, Pejse, Brændeovne
- Ventilation
- Køleteknik (i bygninger og anlæg)
Eller
Nulstil dit password
Indtast din email for at få tilsendt et link du kan bruge til at nulstille dit password med.
×
Besvarelse fra Hans-Henrik Steffensen
Der er tale om at kunden ikke betaler som aftalt og konstant kom med dårlige undskyldninger for betaling. Dette medførte selvfølgelig at arbejdet derfor ikke blev færdiggjort.